Skip to main content

Speurneuzen in het bos

Op donderdag 7 mei trokken we met klas 3A naar het Gentbos. Daar werden we verdeeld in 2 groepen. Onder leiding van een gids gingen we als speurneuzen op zoek naar de bewoners van het bos. Door een flinke dosis veldwerk leerden we bij over het leven en de seizoenen in het Gentbos.

Oprechte dank voor de mama’s en papa's die ons naar het bos hebben gebracht en terug naar school! 

  • 20260507 094113
  • 20260507 094555
  • 20260507 094613
  • 20260507 104325