Gisteren werden alle mama’s in de kleuterschool van de Verdedigingstraat verwelkomd met een heerlijk tasje koffie of thee. Daarna gingen de mama’s samen met hun kleuter aan de slag op school. Er werd gezellig gespeeld, een leuke zoektocht gedaan op de speelplaats en de kleuters vulden samen met hun mama een vragenlijst in om mama nog beter te leren kennen.
Er werd samen genoten van heerlijke pannenkoeken en na een ontspannende yogasessie zeiden de kleuters trots hun versje op. Als afsluiter kreeg elke mama een prachtige kaart mee naar huis.
Bedankt aan alle mama’s om aanwezig te zijn en van deze voormiddag een warme en gezellige activiteit te maken!