Op 4 mei trok klas 3A naar de Tuin van Kina. Daar leerden we planten stekken. Onder begeleiding van een gids kozen we stekjes zoals citroengeranium, vrouwentong, graslelie… en hebben we die geplant. We mochten onze ‘babyplantjes’ meenemen om in de klas verder te verzorgen tot ze groot en sterk zijn om mee te nemen naar huis!